V rámci pandemie COVID-19 jsme vyvinuli informační systém pro správu testovaných osob ve firmách tzv. mobilní týmy a pro stálá odběrová místa. Toto řešení umožňuje import testovaných osob prostřednictvím XML UZIS tabulek do informačního systému.
Osoby se nahráli k jednotlivým firmám pro zjednodušení práce mobilních laboratoří. Osoby se velmi jednoduše vybrali k testování pro daný den (událost) a zdravotník tak mohl pouze vybírat ze seznamu osob a zadávat výsledek.
Výsledky po dokončeném testování bylo provedeno automatické odeslání výsledků do laboratoře ke kontrole a jednotlivým firmám v souladu s GDPR.
U stálých odběrových míst byl vyvinut pořadník pro jednotlivé testované osoby pro více front v odběrových místech a celý proces onboarding pacienta. Onboarding pacienta byl proveden prostřednictvím webového registračního formuláře a následným výběrem vyšetření a zaplacením na samotném odběrovém místě. Na místě se také tisknou jednotlivé dokumenty ze šablon, potřebné pro dané vyšetření a příjmové doklady.
© 2023 c0dy | Ochrana osobních údajů